Radioföljetongen & Radionovellen / Antal Szerb: Resa i månljus

Hej! Jag brukade lyssna på Antal Szerb's roman "Resa i månljus" i uppläsning av Mari Götesdotter för Radioföljetongen & Radionovellen i P1 de senaste veckorna. Jag kom tills del 23 av ca. 29, och sedan var plötsligt alla delar borta. Det var lite av en skräck för mig, efter som det nästan blivit en sorts terapi för mig att lyssna på det, för det är så välgörande bra! Jag är "nybörjare" på Sveriges Radio och kom tyvärr aldrig på tanken att erbjudandet inte längre skulle vara tillgängligt efter några veckor. Så nu ville jag fråga om det finns en möjlighet att jag kan lyssna klart på romanen ändå? Kanske du kan skicka en länk till episoderna till mig, så jag kan ladda ner dem i efterhand? Eller kan jag köpa Mari's uppläsning någonstans? Tack så mycket i förväg och allt det bästa! Arjun