Radio följetong och Radio teater

HEJ!
Radio följetong
Följer Radio följetongen Rosen på Tistelön. För det första så ligger inte avsnitten i ordning. Så webbläsaren går till nästa avsnitt och då kan det falla sig så att man just lyssnat på avsnitt 4 och hoppsan helt plötsligt får man höra avsnitt 11 och fattar ingenting. Dessutom i kväll skulle jag lyssna på avsnitt 5 det finns inte???
Men två avsnitt 15 !!??
Så jag undrar hur det går till när ni lägger ut sådant här i SR play. Detta är inte första gången. Tycker det är extremt tråkigt. För jag är jätte förtjust i att kunna lyssna på Radioföljetonger. Vore roligt om ni kunde lägga ut mer. Dessutom finns det ingen radio teater längre. Får inte fram något om det?

Kommentarer

  • Hej!

    Här ska alla avsnitt ligga i rätt ordning och avsnitt 5 finns. Några dubbla avsnitt 15 ser jag inte. Är det fortfarande konstigt hos dig?
    Rosen på Tistelön av Emilie Flygare-Carlén

    P1 Drama är namnet på det som tidigare var Radioteatern. Här hittar du dem:
    https://sverigesradio.se/drama

    Vi har även ett Drama-arkiv med "klassiker och favoriter från förr och nu":
    https://sverigesradio.se/dramaarkivetip1

    Trevlig lyssning, och hör av dig ifall det fortfarande är problem med Rosen på Tistelön!
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Det är fortfarande konstigt i min SR-app också. Om jag söker på Rosen på Tistelön får jag 20 träffar. Först kommer avsnitt 19. Därefter 3, 2, 4, 11, 5, 8, 9, 7, 10, 16, 17, 18, 12, 15, 14, 20, 13, 21, 22.

    Så jag saknar avsnitt 1 och 6. Kan du hjälpa mig?
  • Hej
    Appen har problem med att visa alla avsnitt när man söker efter dem.
    Om du går in på ett avsnitt och scrollar ner lite en länk till en lista som innehåller alla avsnitt i rätt ordning.

    mvh