radio apans alfabet

Hejsan!
Varför finns inte Radioapans alfabetssånger som videosnuttar längre? Dessa har varit väldigt omtyckta av eleverna och musikvideon har fångat deras intresse ännu mer, det är inte samma sak att bara lyssna. Kan man få fram alla alfabetsvideon på nytt?
Mvh, Isabella Ojanperä

Kommentarer

  • Hej
    Tyvärr så var de gjorda i Flash, vilket helt kommer att sluta fungera snart, och som redan är blockerat av de flesta webbläsare.

    mvh
  • Som sagt väldigt synd. Kommer det att komma motsvarande musikvideon?
  • Hej
    Hör av dig till barnwebb@sverigesradio.se och se om de har några planer för dem.

    mvh