Radera och ladda ner program från "favorit"-sidan i appen

Hej,
Jag använder ofta SR Play, och är mycket glad för att appen finns. Jag är däremot inte så glad för de senaste ändringarna. Jag skulle gärna vilja kunna göra följande igen:
- ta bort nedladdningar av avsnitt direkt från "Favorit"-sidan (istället för att antingen behöva klicka mig vidare in på avsnittets sida eller gå till "Nedladdat")
- ladda ner avsnitt med eller utan musik direkt från "Favorit"-sidan (istället för att behöva klicka mig in på avsnittets sida)
- se direkt på "Favorit"-sidan om avsnittet finns att ladda ner utan musik.
Vänliga hälsningar,
Mia

Kommentarer

  • Hej Mia!

    Radera ska fortfarande gå att göra i fler vyer än under nedladdat, men genom att "svepa" åt sidan. Fungerar det hos dig? Vi funderar på hur vi kan förtydliga det, för du har helt rätt i att det inte är självklart!

    Att det blivit svårare att välja mellan med och utan musik (och att det inte ens går att välja att lyssna utan musik i Android) är något vi absolut behöver lösa. Jag vet att app-utvecklarna håller på att koda ihop något för att så snabbt som möjligt göra detta enklare!
    Annika Webbmaster