Radera gamla sökningar

Hej under sökmenyn finns gamla sökningar lagrade samt gamla sökord. Jag har inte lyckats radera detta. Tacksam för hjälp.

Kommentarer

  • Hej
    Är det i Play-appen du vill radera sökningar? Det går inte idag. Men bara 5 sparas, och de raderas vartefter du skriver in nya sökningar. Fördelen med att ha gamla sökningar kvar kan vara att man bara behöver klicka på dessa för att göra om sökningen, t.ex. om man snabbt vill nå samma programsida ofta.
    Mvh