Pushnotiser

Jag kan inte välja pushnotiser från lokala P4-kanaler trots att jag tillåtit pushnotiser i telefonens inställningar?

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Vad händer? Blixtrar inställningen bara förbi?
    Annika Webbmaster
  • Jag hamnar i en återvändsgränd. När jag försöker aktivera notiserna kommer det upp att jag måste aktivera i inställningar. Det är gjort och jag går tillbaka till appen händer samma sak igen. Så jag kommer inte ur det....
  • Hej igen!

    Fick du någon ordning på detta? Om inte, se ifall detta hjälper:
    Gå in under mobilens Inställningar (kugghjulet), bläddra ner till Play-appen och välj Notiser

    Om Tillåt notiser redan är grön-markerat, så slå av och på en gång, så att telefonen känner av att det är påslaget.

    Testa därefter att göra inställningen i själva appen.
    Annika Webbmaster