Pushnotiser för enbart större händelser

Som trogen SR-lyssnare vill jag först tacka för en på det stora hela bra app och webb, utan någon timme med er är min dag inte komplett!

Sedan en tid finns inte längre möjligheten att ha pushnotiser för enbart Ekots extrasändningar i androidappen, nu har jag valt "Nyheter från Ekot" istället. Men jag tycker att jag får för många notiser, jag vill alltså ha färre notiser för enbart större nyhetshändelser. Hoppas fler delar mitt önskemål och att det därmed kan bli verklighet!

Mvh Daniel
(Android 9, appen uppdaterad 4 mars)

Kommentarer

  • Hej Daniel och förlåt att du aldrig fick svar på detta!

    Det är fler som delar detta önskemål, men gränsen för hur stora nyheter det ska röra sig om, är mycket individuella.

    En del lyssnare efterfrågar möjligheten att enbart få notiser vid den typen av nyheter som är så stora att vi efteråt frågar varandra "minns du var du var när du hörde om ...?"

    Alltså nyheter i stil med Palmemordet, Estonias förlisning, mordet på Anna Lind, World Trade Center-attacken, Tsunamin 2004 och dådet på Drottninggatan.

    Ditt önskemål tolkar jag som någonstans emellan detta önskemål och det vi har idag. Är det korrekt?
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Tack för svar. Ja, det är korrekt!

    Ha en fin dag
    Mvh Daniel