Pushnotis på webben

Hej!

Gillar att ha webbradion på när jag jobbar. Men en sådan här dag (när partiledarna är hos talmannen) vill man ju också höra alla direktsändningar. Men för att inte missa dem måste jag in och uppdatera sidan med jämna mellanrum - och ofta missar jag ändå. Skulle man inte kunna tänka sig att man kunde ställa in webbradion så att den bryts för direktsändningar? Alternativt ha något slags pushnotiser som talar om att nu är det direktsändning på gång?

Kommentarer

  • Hej
    Just pushnotiser på webben är något vi pratat om när de först dök upp, men jag minns inte varför vi valde att inte göra det.
    Men jag ska framföra det som ett förslag, för det var ganska länge sedan frågan var uppe.

    Mvh
  • Tack!!!

    Och kunde ni inte fundera på att ha en "samhällsradiokanal"? Ni har ju typ en miljon musikradiokanaler. Den kunde vara som P1, men utan sånt som Ring P1, Radioföljetong mm. Så kunde ni fylla ut med repriser av Medierna och God morgon, Världen - och där kunde ni också sända USA-podden och Det politiska spelet. En sådan kanal kunde med fördel automatiskt brytas när det var direktsändningar.