Visa publiceringstid på förstasidan

Hej!
I dagens snabba medietempo skulle jag gärna se redan på förstasidan sr.se när en artikel senast uppdaterades.

Idag visas bara rubrik, eventuell längd på ljudklipp och inledande text. Vore guld värt att se hur många minuter eller timmar sedan artikeln uppdaterades redan innan jag klickat på den. Plats finns ju redan till höger under rubriken brevid ljudklippets längd.

Kommentarer

  • Hej Robert!
    Det är något som testats på olika sätt. Jag framför ditt önskemål till utvecklarna!
  • Tumme upp för att visa publiceringdatum i anslutning till artikelingresser, tycker det har börjat bli ett oskick att utelämna detta.
    Särskilt när det visas "relaterade" nyhetsklipp i anslutning till en artikel och dessa kan vara flera månader eller år gamla.