Public service i Godmorgon Världen SR P1

Idag 29 mars 2020 missade jag Public service i radion o tänkte i efterhand lyssna på dagens avsnitt via datorn. Tidigare kunde man gå "direkt" på programavsnittet i datorn, men nu får jag inte fram det. För mig verkar det som om man måste lyssna igenom hela God morgon Världen tills man hört revyavsnittet. Ser att ni gjort om tablåer mm. Testar ni inte efter omprogrammering?

Kommentarer

  • Hej Inga!

    Dels kan du fortfarande gå direkt till Public Service:
    Alla avsnitt av just Public Service

    De ljudfilerna brukar bli tillgängliga klockan 10 varje söndag. Men för andra program, är det ju bra att du får veta hur du spolar i ljudspelaren, för den funktionen har vi självfallet ingen avsikt att ta bort!

    Du spolar i spelaren nederst på sidan, antingen genom att klicka på rätt ställe på "tidslinjen", eller genom att dra i markören. Om du inte ser en spelare nederst så "lockar du fram den" genom att skrolla uppåt. Den "gömmer sig" nämligen när du skrollar nedåt på sidan, så att den inte ska skymma innehållet.

    Hoppas att detta var begripligt. Behöver jag förklara något tydligare, så fråga!
    Annika Webbmaster