När återkommer Da capo?

när börjar Da Capo igen?

Kommentarer

  • Hej Staffan!

    Det är inte helt säkert, men jag har hört att programmet förmodligen återkommer den 21 mars!

    Tills dess tipsar jag om att ni kan lyssna på de avsnitt av Da Capo som sänts i P4 Plus de senaste 30 dagarna (sex stycken just nu).

    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Jag upplever problem med att hitta Da Capo, ibland är det P4 och ibland P4 Plus.
    - Hur bör jag söka för att hitta aktuella Da Capo ?

    PS Spelar dem vanligtvis via er app, men alltid svårt att hitta rätt 😨 DS
  • Det är inte du som är dålig på att leta. Detta är rörigt!

    Det här är nog det enklaste sättet i appen:
    1. Använd funktionen "Sök program" i appens nederkant
    2. Skriv in da capo i sökrutan
    3. Appen hittar då alla avsnitt med ljud, oavsett om de kommer från programmet Da capo i P4 eller om de sänts i repris i P4 Plus. (Ett par "slaskträffar" får jag också, med helt andra program där ordet da capo ingår.)
    Lycka till!
    Annika Webbmaster