Programpresentation

Hej,
Tidigare kunde jag på min bilradio se på displayen vem som presenterade programmet och vilka melodier som spelades. Vad som fn. syns är enbart "P4 Plus" Har det skett någon förändring i utsändningen som gör att det inte längre kan ses? Eller kan det blivit fel på min radio!
Tacksam för svar och tack för att ni finns.
Mvh
Jan

Kommentarer

  • Hej Jan och förlåt att vi missat att svara dig!

    Vi har fått en försämring i denna tjänst, men den skedde för kanske två år sedan. Den metadata som vi tidigare skickade med själva ljudströmmen slutade fungera.

    Anledningen till att det fortfarande inte är "lagat", är troligen att det ramlat mellan stolarna. Jag försöker ta reda på vem som "äger frågan", för naturligtvis förstår vi behovet.

    (I våra egna appar fungerar detta, eftersom vi använder en annan lösning där - men självfallet ska detta fungera även på den typ av radiomottagare som du har i din bil)
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Tack för att du hörde av dig och att jag fick veta att någon tar tag i problemet.
    Såvitt jag kan se nu verkar allt att fungera som det ska. Jag önskar dig och dina medarbetare en fin sommar. Tack för att P4 plus finns med fin musik och trevligt prat.
    Mvh
    Jan