Önskar äldre radioprogram som är längre än några minuter

Hej!
Har en undran! Jag lyssnade tidigare MYCKET på " radiogodis" som nu inte finns kvar!!!
Får då välja att lyssna på ert utbud med äldre radioprogram, MEN, varför är det alla korta snuttar, fullständigt sönderhackade program som sällan varar mer än 4-5 min? Jag vill kunna slå mig ner och avlyssna HELA program, inte små utryckta delar! Vägrar sitte med min padda, telefon i handen och ständigt söka nya inslag! ..som är ännu kortare!!!

Kommentarer

  • Hej Magdalena!

    Du har rätt. Tyvärr är ju väldigt många av inslagen hos vår sida med äldre program, Avgörande ögonblick, små snuttar på bara några minuter vardera.

    Här har vi dock material ur radions arkiv som bearbetats och sammanställts till längre program:
    Avgörande ögonblick – poddradiospecial

    Vi håller även på att bygga olika typer av tjänster där det ska gå att spela upp flera kortare inslag i följd automatiskt utan att du måste sitta med telefonen i handen och ständigt klicka efter nytt.

    Vilken typ av program är det du är mest intresserad av att lyssna på? Vi har ett rikt innehåll och vi webbmastrar är duktiga på att leta upp spännande program, så om du berättar vad det är du helst vill lyssna på, så försöker vi gärna hjälpa dig att hitta mer sådant!
    Annika Webbmaster