Programinnehåll P2 Musik Mot Midnatt kommande vecka (vecka 13)

Tablåerna på webben för Musik Mot Midnatt i P2 för nästa vecka saknar uppgifter om vilken musik programmen innehåller. Eftersom frågan ställdes till programredaktionen och lyssnarservice för 12 timmar sedan men vare sig svar eller annan reaktion kommit, kan jag inte utesluta tekniska orsaker till detta.

Kommentarer

  • Hej!

    Jag tror att det hittills aldrig har varit tekniska orsaker som gjort att informationen saknas, och så är det inte heller denna gång.

    Lyssnarservice har tyvärr troligen inte mer information om detta än vad du och jag har.
    Annika Webbmaster