Programavsnitt döljer menyrad

Hej.
Ett litet problem som egentligen är en bagatell.
På sverigesradio.se faller uppspelningen ner i överkant. Denna går inte att ta bort. Detta gör att det inte går att komma åt menyknappen eller sökrutan. Det vore bra om ni antingen gör överkanten längre så allt syns eller gör så det går att ta bort spelaren.

Kommentarer

  • Hej
    Har du någon form av adblocker installerad?
    Spelaren ska nämligen putta ner menyraden - men vi har märkt att vissa adblockers/scriptblockes hindrar det.

    mvh
  • Hej.
    Verkligen snabbt svar. Det är möjligt, har ingen direkt koll. Men då vet jag vad problemet är och vad som kan fixa det.
    Tack så mycket.