Problem med websidan on line i dator.

Kan inte se "vanliga" hemsidan på dator. Det som kommer upp ser ut som en webkarta med en massa länkar, stora runda prickar etc. Överst står "Navigera till innehåll". Man kan efter letande hitta olika kanaler o lyssna, men jag vill kunna läsa nyheter också o se bildmaterial.
Bara på datorn, inte i min i-pad. Varför? Hur få tillbaka hemsidan!?

Kommentarer

  • Hej
    Har du råkat aktivera någon form av läge för skärmläsare eller liknande?
    Vilken webbläsare är det du använder?
    Hur ser det ut om du öppnar sidan i inkognitoläge/privat fönster?

    mvh
  • Hej o tack för svar,
    Jag löste det genom att byta web-läsare, från Edge till Google Chrome.tror inte jag råkat aktivera skärmläsare, inga andra siter har iaf påverkats. Tack!

  • Bra att det löste sig!
    Men också märkligt.
    Det kan också vara att det ligger kvar gammal kod och skräpar i cachen - just IE kan vara lite dålig på att släppa på den, och vi har gjort uppdateringar av koden under veckan.

    mvh