Problem med Toppnyheter eller Spela upp nästa

Hej!
Jag har en Pixel med Android 10 (och är beta-testare). Sen ett tag (senaste uppdateringen?) har jag två problem med Toppnyheter i appen. När jag valt Spela nästa hoppar det ibland in 30 sek i klippet, är klippet kortare hoppas det över helt och hållet. Det händer inte varje gång det automatiskt går vidare till nästa klipp, men kanske var tredje.
Om jag då vill backa till ett tidigare klipp med så går inte det utan spelaren hoppar fram till det klippet jag lyssnade på när jag började trycka bakåt.

Mvh,
Paula

Kommentarer

  • Tack, detta låter ju som en tydlig bugg. Jag kopplar in utvecklarna på den!
    Annika Webbmaster
  • En utvecklare svarade snabbt:
    Oj, bra att den rapporterades in och tur att vi väntat med att släppa den till alla i produktion. Jag kollar på det
    Jag kan inte annat än hålla med!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Det var ett tag sedan vi skrev, och vill följa upp om felet kvarstår.
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Nej, det fungerar bra! 👍
  • 👍
    Annika Webbmaster