problem med sändning

Hej ,

Vi upplever att radion lägger ner när vi lyssnar på SR , har dock inga problem att lyssna på andra kanaler.Använder Chrome webläsare ,några tips tack! Mvh Dima

Kommentarer

  • Hej Dima!
    Är det så att ljudet hackar eller tystnar efter ett tag? testa att sänka kvaliteten på ljudet. Det gör du i spelaren högst upp till höger under kugghjulet.

  • Hej,
    Lyssnar på SR kanaler på både via dator och Dab radio men denna morgon hackar ljudet så tråkigt. Ljudet är bra men nu kommer det ett par sekunders tystnad flera ggr i minuten ...irriterande...har ni fel i sändningar eftersom detta är nytt för min del.
    ~Hanna
  • Hej Hanna!
    Gäller detta alla kanaler? Upplever du någon skillnad om du ändrar kvaliteten på ljudet i webbradion? (om du fäller ner webbradion med pilen så ser du inställningen kvalitet)