Problem med prenumeration på iTunes

Hej,
jag får inte till det med hämtning av programmet Släktband! Kan man komma i kontakt med er per telefon?
/Inger

Kommentarer

  • Hej
    Nej vi har tyvärr inte möjlighet att svara per telefon. Via detta forum kan också andra med samma problem både få hjälp och komma med tips. Din fråga handlar alltså om
    http://sverigesradio.se/slaktband
    Vad är det som krånglar?
    Mvh

  • Tack, det löste sig genom att jag startade om programmet, ipoden, datorn.
    Mvh,
    /Inger
  • Skönt att det löste sig
  • Hej
    Har en iPod shuffle som jag gärna laddar över SRplay på.
    Efter en uppdatering av iTunes funkar inte detta längre, dom vill väl få bort dessa gamla apparater från marknaden...
    Kan ni rekommendera något annat Windowsprogram som fixar att lägga över nerladdade radioprogram på en iPod shuffle?
  • Hej
    Du kan nog få bättre svar på det hos Apples support-forum.

    Mvh