Problem med lyssning

Jag har samma problem utan att använda Sonos. Problemet kommer när jag använder hörlurarna, oftare när jag använder mobilnätet (bra täckning överallt där jag är), än när jag kör via wifi och bredbandet. Dessutom vibrerar första sidan på appen sen ett par månader. Har ominstallerat den, men samma problem kvarstår.

Kommentarer

  • Hej
    Jag har brutit ut detta inlägg eftersom den andra tråden handlade om lyssning via Sonos.
    Använder du appen på Android eller iOS?

    mvh
  • iOS
  • Det låter som lite olika problem.

    Hörlursproblemet först:
    Är det "trådade" hörlurar eller Bluetooth? Fungerar det som det ska med andra appar?

    Vad har du för version av appen? Det kan du se under Inställningar och Hjälp som du når via Min sida i appens nederkant.
    Annika Webbmaster
  • Version 20.3.8
    trådade hörlurar
    andra appar fungerar bra.
  • Hej igen Maggi och förlåt att vi helt missat att följa upp här!

    Kvarstår något av dina problem?
    Annika Webbmaster
  • Nej, det är bättre nu.
  • Skönt att höra!

    Trevlig helg
    Annika Webbmaster