Problem med att lyssna...
Hej,
Har sedan en tid problem att lyssna på SR via appen och hemsidan. Verkar som det bara är problem till och från med Bluetooth, kommer i "skurar" med att uppspelningen stannar och krävs manuell start igen. Trådbundet fungerar det och samma scenario med podar. Har även prövat via SVT och där var det inga problem för jag trodde ett tag att det var något problem med mina Bluetooth hörlurar. Har prövat att ominstallera SR appen och även uppdaterat drivrutinen till hörlurarna men inget verkar hjälpa.
Har sedan en tid problem att lyssna på SR via appen och hemsidan. Verkar som det bara är problem till och från med Bluetooth, kommer i "skurar" med att uppspelningen stannar och krävs manuell start igen. Trådbundet fungerar det och samma scenario med podar. Har även prövat via SVT och där var det inga problem för jag trodde ett tag att det var något problem med mina Bluetooth hörlurar. Har prövat att ominstallera SR appen och även uppdaterat drivrutinen till hörlurarna men inget verkar hjälpa.
Följ inlägget
0
följare
Hemsidan, är det i en dator eller via mobilen? I så fall, är det Android eller Iphone? Och vilket telefonmodell?
Andra lyssnare har rapporterat in problem med Android och Bluetooth här, men vi vet ännu inte vad det kan bero på:
Avbrott (paus) via Bluetooth i Play för Android
Minst en av de två andra som har rapporterat in Bluetooth-problem har haft Samsung Galaxy (men annan modell).
Jag har därför frågat om de har funnit någon inställning som hjälpt!
Tyvärr vet varken han eller vi varför det upphörde, så det är inte till någon hjälp när vi felsöker hos dig ... Mer än att vi förstås kan hoppas att det även hos dig kan vara något tillfälligt!