Problem med appen

När jag försöker att lyssna på SR-appen via mitt 4G abonnemang med bra täckning (har Telia) så får jag felmeddelande nr 6, -1006, medan när jag har WiFi-täckning så har jag inga problem! Har en Iphone 7 och inga Mbit-begränsningar som stör. Har talat med Telias support, men de kunde inte lösa problemet.
Vad tror ni är problemet?

Kommentarer

  • Hej Zeth!
    Det fel du får är väldigt likt en mystisk bugg som vi undersöker, men med en stor skillnad. De tolv lyssnare som hittills har rapporterat in felet har alla befunnit sig utomlands, företrädesvis i södra och västra Europa. Här pågår felsökningen för dem för fullt:
    Felkod 6, -1005, -1005 i iOS app utomlands

    Men felkoden är inte unik för just denna bugg utan något som genereras från Apple när uppkopplingen är blockerad. Min hypotes är att du har ett annat problem än de utlandsboende. Gå in under "inställningar" i telefonen och scrolla ned till Play-appen. Tryck på den och se att du har "mobildata" tillåtet.

    Tills vi förstått vad ditt fel beror på, kan du förhoppningsvis lyssna via vår hemsida.

    Återkom och berätta hur det går!
    Annika Webbmaster
  • Jo då, så var det! Problemet löst!

  • Skönt att det löste sig.
    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster