Melodikrysset på webben känner inte av att fältet Land är ifyllt

Hej!
I adressuppgifter som jag sparar från vecka till vecka, saknas Sverige i land helt plötsligt. Försöker fylla i men det blir kvar en rosafärgad ram runt land och krysset går inte att skicka iväg!
Hälsn
Katarina

Kommentarer

  • Aj då!

    Om du, när du har skrivit in Sverige i landrutan men webbläsaren inte verkar känna av det gör så här, så hoppas jag att det löser sig:
    1. Stäng ned Skicka in ditt svar-rutan med krysset uppe till höger
    2. Klicka på nytt på den rosa knappen Skicka in
    3. Fyll i Sverige på nytt om rutan är tom
    4. Radera din postort och skrivsedan in den på nytt
    5. Klicka på Skicka in
    Hoppas att denna manöver fick formuläret att känna av att alla fält var ifyllda! Om inte, hör av dig igen.

    Vi beklagar krånglet!
    Annika Webbmaster