problem att ladda ner avsnitt av svenska ikoner.

Jag ville ladda ned svenska ikoners avsnitt med Jerry Williams från 23 mars kl 15:03, men just bara det avsnittet går inte attt ladda ned.
Skall det vara så, och varför i så fall

Kommentarer

  • Hej Lars och tack för att du rapporterade in detta!

    Programmet är en repris från 2017, och originalsändningen finns att ladda hem här:
    Jerry Williams - rockkungen som aldrig slutar lira

    När vi skapar repriser så ska vi inte lägga ut dem för nedladdning på nytt. Däremot bör det förstås framgå att det är en repris och när det sändes första gången så att vi som vill ladda hem program kan hitta dit enkelt, vilket jag påminner redaktionen om!
    Annika Webbmaster