Listor, spela alla från ett visst avsnitt

Använder appen på iOS 12. Har en Min lista där framförallt lagt till alla Sommarpratare (nedladdade). Spelar dem oftast via funktionen Spela alla, men kan då bara välja från start/första avsnittet i listan. Men eftersom det varit buggigt med att kunna se vilka jag lyssnat på o inte (ibland syns stapel ibland inte) så har jag valt att ha alla kvar, även de jag lyssnat på, för att slippa ladda ner igen.
Det som sen blir är när ex Ekot sänder ut en viktig sändning, jag har inställt på notis och knake väljer lyssna. Då tappar appen helt var jag var i Spela upp alla från Min lista, nästa gång jag startar apparn får jag börja om från början av Min lista. Väljer jag den jag var på sist spelar den bara den, inte efterföljande.
Önskar att man kan välja ”Spela alla efter denna” o välja nån i listan man står på, sen fortsätter uppspelningen automatiskt därifrån.

Kommentarer

  • Hej Andreas!

    Önskar att man kan välja ”Spela alla efter denna”
    Vi tycker själva att detta är en bra idé och användbar både för det behov du beskriver och för till exempel den som vill ha olika listor (en egen, en för att hela familjen ska lyssna i bilen, en för att somna till och så vidare).

    Jag hoppas och tror att det är något vi kommer att lösa på ett eller annat sätt, men vågar tyvärr inte lova något.

    Väljer jag den jag var på sist spelar den bara den, inte efterföljande
    Det går att lyssna från ett önskat avsnitt i listan med fortsatt autostarts-funktion redan idag, men vi behöver visa detta!

    Denna metod fungerar även för Nedladdat, Toppnyheter, Nya avsnitt från program du följer och andra ställen där det går att välja Spela alla:

    1. Starta listan med Spela alla-knappen, därefter kan du pausera uppspelningen om du inte vill höra listans första avsnitt (igen)
    2. Bläddra framåt, antingen med nästa-symbolen (se bild) eller genom att svepa till vänster

    3. Upprepa tills du kommer till önskat avsnitt, och starta uppspelningen därifrån, så kommer detta att spelas upp och de avsnitt som ligger efter i listan följer automatiskt.
    Annika Webbmaster