Poddversion Ekot kl 06

Hej,
Jag ser att ni inte längre lägger upp Ekot klockan 06 som poddversion i SR-appen, är det något som ni slutat med för överskådlig framtid? Tycker om att sätta på det när jag åker tåg, då nedladdade progran inte störs av tunnlar osv.

Kommentarer

  • Hej
    Ekot har delats upp i två flöden, så 6.00-sändningen ligger numera under 'Nyhetsuppdatering från Ekot'.

    mvh