Poddflödet för Godmorgon världen är inte uppdaterat

Hej.
Klockan är 18:09 2/5 och jag kan inte se senaste podcasten Godmorgon Världen.
Varför?

Kommentarer

  • "Klockan är 18:09 2/5 och jag kan inte se senaste podcasten Godmorgon Världen.
    Varför? "

    Klockan är 22:53 och inget av Michael B Tretows SR-program finns att hämta. Varför?

    Varför är daimstrutar så dyra nuförtiden?

    Varför finns lidande?

    Dessa, och många andra, frågor har sin plats i andra trådar och kanske andra fora. De rör inte denna tråd. 😀

    (Men angående GMV: jag hämtade den som fil från hemsidan i förmiddags, och fick ned den direkt via RSS-podcastfeeden i eftermiddags, väl innan 18. Min gissning är att den dök upp i RSS-data redan i förmiddags, men det är de mätpunkter jag har bekräftade. Om inget tagits bort däremellan, skulle jag gissa att ev podcasttjänst du använder inte har hämtat ny data från SR. Rör det SR-appen och brist på data vid 18-tiden svensk tid, är det möjligen värt en egen tråd.)

  • Göran:
    Jag skapade en ny tråd, för, som Anders framförde, hamnade din fråga under en rubrik som inte hade med just den frågan att göra (Design och funktionalitet på supporttjänsten).

    Med en egen rubrik, blir det enklare för andra lyssnare som har samma problem att hitta din fråga och de svar du får!

    Problemet verkar, som Anders skrev, ligga i din poddtjänst. Andra lyssnare har rapporterat in att både poddar från både Sveriges Radios och andra källor har betett sig konstigt på olika vis i Apples podcast-app. Är det den du använder?

    Bakom kulisserna ser jag att avsnittet kom ut som podd strax innan klockan 12. Om du inte har fått det den väg du brukar än, så kan du lyssna här:
    Massiv vaccinkampanj i Indien, vänstergir i USA och ny strid om vinet efter pandemisk webbtrend

    Anders:
    Tack för hjälp att svara! Jag tyckte att ditt svar var mest hjälpsamt, och hoppas att du, Göran, inte blir avskräckt från att skriva här framöver.

    Vi som arbetar med att svara vet att det ibland blir lite fel rubrik en fråga hamnar under, och det är inte hela världen. Som du ser kan vi då flytta dem!

    Annika Webbmaster