Podcast Studio Ett

Lägger ni inte längre ut Studio Ett podcaster? Min prenumeration är inte uppdaterad sedan i fredags 22/6.

Kommentarer

  • Du.har rätt
    http://api.sr.se/api/rss/pod/4021
    uppdateras inte sedan 22e, och flera avsnitt har ju kommut ut sedan dess.

    Fixa ... pretty please...

    När får vi förklaring och TTA?

    /m2
  • Hej Gunnar och M2!
    Nu ska filerna finnas uppe!
    Ber om ursäkt för vårt misstag.
  • ja, Jesper, nu trillade de in.
    detta har hänt "flera" gånger tidigare.
    är det ett systematiskt fel som upprepar sig?
    sommarpryon som gillar de blåa knapparna och fixar ihop kabelspagetti?

    tycker inte att jag så "ofta" haft problemet med andra SR-program.

    tack tack-i-tack tack tack

  • Jag vet helt enkelt inte exakt hur det felet uppkom. Det är inte ett systemfel iallafall utan den mänskliga faktorn.
    trevlig lyssning! 😀
  • Eftersom detta händer till som tätt, så undrar jag vilken väg som är mest effektiv vif felanmälan.

    Skall man kontakta redaktionen på deras ebrevs-adress, typ studioett@sr.se, eller websupporten på typ https://kundo.se/org/sverigesradio/

    Det är väl redaktionen som "petar in" avsnittet i PODCAST/XLM?

    Salve.
    /m2
  • Redaktionen lägger ut avsnittet eller kontaktar den del i kedjan som gått fel. Dit kan du skriva. Eller hit. Detta forum bevakas dagligen 08.30-17.00.