Podcast-avsnitt för Hanna Hellquist, Ines och Marcus Bergren

Finns det några planer på att publicera fredagsquizzen i P3 som podd?

Om inte, varför då?

Kommentarer

  • Hej Oskar och förlåt att svaret dröjt.

    Jag har skickat det vidare till kolleger på P3 och hoppas att de kan förklara varför programmet inte poddas!
    Annika Webbmaster
  • Där var det snabbare besked!

    Från och med nu på fredag, poddas även fredagarnas "Hanna Hellquist, taxen Ines och Marcus Berggren i P3".
    Annika Webbmaster
  • Kalas, tack för info!