Playknappen mitt i bilden

Det blir lite knasigt när ni väljer att placera den svart-vita Playknappen mitt i bilden för era program (i er mobilapp). Tex hamnar ju knappen mitt för ansiktena i Sommar-programbilderna, så det är omöjligt att se vem som är på bilden och då om man känner igen personen eller inte. Känns inte helt genomtänkt detta...

Kommentarer

  • Hej och tack för inlägget.
    Fler än du har påpekat detta. Det är förmedlat till ansvariga. Vi får se om designen kan justeras framöver.
    Mvh