"Piskan" saknas i appen + avbrottsproblem

Inlägget flyttat från denna tråd.

Jag har också haft problem med avbrott sedan jag började använda appen för flera år sedan ( på flera olika telefoner. ) Jag kommer tillbaka genom att starta ett annat radioprogram och kan sen gå tillbaka till det jag lyssnade på.

Men har en annan fråga: Vill lyssna på "Piskan" om prestationsångest från UR. Men får inte till det vare sig på appen eller hemsidan. Appen hittar det inte och på hemsidan kommer det bara upp en presentation men är inte lyssningsbart. Länken "Alla avsnitt" funkar inte.

Kommentarer

  • Hej
    Piskan är ett UR-program, så det är tillgängligt via deras playtjänst istället:
    https://urplay.se/program/212634-piskan-det-perfekta-livet

    mvh
  • Hej Anna!

    Om du vill ha hjälp att felsöka avbrotten, så berätta vad du har för telefon.
    Annika Webbmaster
  • Hej ! Jag har en Fairphone, som just nu är inskickad på reparation, kan nog ta ca 4 veckor så jag kanske kan få återkomma, hur gör jag då?
  • Skriv här i forumet (tror att du i det aviserings.mejl du fått har en blå knapp där det står något om att svara eller kommentera?).

    Du kan annars skapa ett nytt inlägg om de problem du har med vår app genom att gå hit https://kundo.se/org/sverigesradio/ , klicka på knappen "Fråga oss" och fylla i formuläret. (Ha gärna med ordet "Fairphone" i rubriken, eftersom det gör att andra med den telefonen enklare hittar till din felanmälan.)

    Lycka till!
    Annika Webbmaster