Pilar föregående pgm borta i spelaren?

Android

Kommentarer

  • Hej
    Vilken webbläsare är det du använder?
    Det låter som att du får icecast-strömmen istället, vilken inte stöder att man hoppar i strömmen.
    Går det att hoppa bakåt i tiden i pågående program?

    mvh
  • Er App.
    Kan backa 15 s i tiden men inte till föregående program med pil-reglage. Finns bara 15 s reglage.
  • Hej Bertil,

    kan du se flera kort bredvid det avsnitt du lyssnar på just nu? Det ska bara gå att hoppa mellan avsnitt i spellistor så jag tänkte att det är bäst att reda ut om det är en spellista du vill hoppa i så kan vi se om det är ett fel i spelaren eller inte.
  • Lyssnar med Er app online.

    På PC finns det gå till start, finns inte på Android.
    Det jag vill göra är att enkelt gå till föregående program från aktuellt program via spelaren.
    I dagsläget är det lite "pyssel" med backa knappen och tidslinjen.

  • Hej
    Vilken version av Android har du?
    Och har du möjlighet att posta ett skärmklipp av hur det ser ut där?

    mvh

  • Android 7.1.1
  • Hej Bertil,

    just nu kan man inte lätt backa till föregående avsnitt i en kanals sändning, men det ligger i listan över saker vi skulle vilja bygga framöver.
  • Tack  för info!
  • En till sak bara...

    Visa alla är en bra genväg men texten är väldigt liten.

  • Tack, jag håller med om att det var en rätt svårläst text. Vi tar med "öka läsbarheten" i listan över vad vi bör förbättra. Om det är storleken, kontrasten eller bådadera som bör öka, får kollegerna som arbetar med form och funktion bedöma.
    Annika Webbmaster