Personaliserade extrainsatta nyhetssändningar

Att få nyheter när det händer är en utmärkt funktion. Ännu mer intressant vore om de extrainsatta nyhetssändningarna kunde personaliseras.

Genom att välja intresseområden skulle det vara möjligt att få del av det som är betydelsefullt för just dig. Det kan handla om ämnen som berör:
inrikes eller utrikesnyheter, frågor om politik, ekonomi, kultur, näringslivet, naturkatastrofer eller konflikter i världen.

Tack för er app och utmärkta gärning!

Kommentarer

  • Hej, tack för dina positiva förslag. Personalisering är en het trend och vi funderar givetvis över detta även på Sveriges Radio. Bra förslag på olika ämnesindelningar. Jag tar med mig dina förslag till organisationen.
    Med vänlig hälsning
    Augustin Erba, chef Nyhetsnavet