Pepp: Spanarna förgyller fredagen

Spanarna i P1 är ett av de bästa radioprogram som sänts någonsin tycker jag. De förgyller min fredagseftermiddag!
/Ingegerd

Kommentarer

  • Det ser jag till att kollegerna på redaktionen får veta!

    Trevlig helg
    Annika Webbmaster
  • Hej Ingegerd! Vad roligt att du gillar Spanarna! Jag är digital redaktör för programmet och ser till att Ingvar Storm får höra ditt beröm även från mitt håll!

    Ett tips om du är en trogen lyssnare är att du numera också kan lyssna på äldre program med dina favoritspanare i våra spellistor. Eller upptäcka nya favoriter med för den delen.

    Här finns till exempel spellistan för alla gästspanare.

    https://sverigesradio.se/gruppsida.aspx?programid=516&grupp=33503

    Listorna är inte kompletta men jag ser till att fylla på både med nya och gamla program kontinuerligt och den senaste listan jag skapade var för Göran Everdahls populära julskyltningsspaningar - den hittar du här:

    https://sverigesradio.se/gruppsida.aspx?programid=516&grupp=33567

    Och vill du dela dina reflektioner om de senaste programmen med andra lyssnare finns det både en grupp och sida på Facebook som du så klart är varmt välkommen till.

    Här hittar du FB-sidan: https://www.facebook.com/SpanarnaiP1/

    Vänligast Ronnie redaktör
  • Tack för det, Ronnie!

    Göran Everdahls utvärdering av Årets Julskyltning – samtliga avsnitt från och med premiärspaningen 2011, är ju otroligt intressanta att lyssna på i en följd (säger jag, trots att jag inte hunnit längre än till 2013 ...)
    Annika Webbmaster