passenger

varför spelar ni passenger minst 3 gånger varje dag? En vuxen karl som låter som ett barn!!
mvh Björn Ledin
ps jag har för mig att jag har hört den 5 gånger 1 dag

Kommentarer

  • Hej Björn!

    Är det P4 du har lyssnat på? De har olika listor som avgör hur ofta en låt ska spelas, och just ni ligger Passenger på den så kallade A-listan:
    P4:s spellista

    Programmet P4 Musik är bra på att förklara hur musikläggarna tänker när de skapar dessa listor:
    Om P4 Musik

    Har du mer frågor om detta, så kontakta din P4-kanals musikredaktör:
    Musikredaktörer i Sveriges Radio P4
    Annika Webbmaster