Pågående presskonferens, går inte att lyssna på webben!!

P1 säger jag kan lyssna på den pågående presskonferensen på webben men det funkar inte. Är det ngt fel? Just nu vill man ju gärna höra vad som sägs! (Om misstroendevotum)

Kommentarer

  • Hej Helena!
    Var någonstans försöker du lyssna? Inget är fel på själva strömmen, den funkar som den ska. Den ligger bland annat på vår förstasida:
    http://sverigesradio.se/
  • Hej och tack för snabbt svar! Jag är inne på förstasidan men har nu även testat andra inslag och det fungerar inte heller så felet måste ligga i min dator.
  • Står det något felmeddelande i spelaren högst upp på sidan?
  • Nej, men istället för att börja spela så börjar den fylla på (den horisontella linjen som fylls på tills den är helt blå, vet inte vad den heter;) och det tar en bra stund och när linjen är fylld händer inget, tillbaka till utgångsläget med pilen. Jag trycker på pilen igen och alltihop upprepas. Så det funkar öht inte på något inslag på SR. Däremot funkar det på SVT:s hemsida.
  • Kan du testa att uppdatera Safari?