På naturmorgon pratar ni om blåsippan som den första vårblomma

..men den första blomman på våren är väl ändå hästhoven/tusdilagon.

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Jag håller med dig (om vi talar vilda vårblommor - bland trädgårdsblommorna är snödroppar, vintergäck, julros och vintergröna ännu snabbare), men jag är fel person att svara, så kontakta redaktionen, naturmorgon@sverigesradio.se

    Detta forum är till för att ge support på våra webbtjänster och appar.
    Annika Webbmaster