P5 STHLM?

Hej,
Jag hittar inte P5 STHLM längre på er hemsida.
Kan ni ge mig länken eller visa platsen för kanalen?
Mvh, Nicklas

Kommentarer

  • Hej Nicklas!

    Tyvärr har kanalen upphört:
    Lyssnarnas reaktioner på att P5 STHLM läggs ner

    För frågor om det, kontakta SR Stockholms tillförordnade kanalchef Lena Tideström-Sagström.
    Annika Webbmaster
  • Varför finns det ingen vanlig musikkanal utan pladder och hiphop på vardagskvällar? Hur svårt kan det vara?
  • Hej Joakim!

    Med vanlig kanal, menar du då kanal du kan lyssna på i FM-radion? I så fall är detta fel forum, eftersom vi som svarar här arbetar med att hjälpa lyssnare med webbradion och våra appar.

    Ifall du kan lyssna den vägen, har vi den fina musik-kanalen P4 Plus som sänder dygnet runt. Mest musik, men då och då är det utvalda program, men med musikaliskt fokus (som Da capo och Smoke Rings).

    För information om vilka FM-kanaler som sänder där du bor, hänvisar jag till Teracoms frekvenstabeller. Leta upp din hemort och se vilka kanaler som finns hos oss på Sveriges Radio och hos de kommersiella kanalerna.
    Annika Webbmaster