P4plus stänger av sig själv hela tiden

Hej!
Jag har en Galaxy A6+ som stänger av programmet hela tiden . Jag kan lyssna på andra program och tex  Spottify , men P4 Plus går inte eftersom programmet stängs av efter några minuter.Det händer INTE samtidigt med skärmsläckaren .Please hjälp innan jag slänger mobilen i väggen .mvh.E.K.1951

Kommentarer

  • Hej
    Kan det vara att telefonen har aktiverat en batterisparningsfunktion?

    mvh

  • Hej!
    Tack för svaret men tyvärr hälpte den iinte.Det finns inte nån sparläge utan det finns 3 kraftlöshet med underkategorier :Optimerat ,medium energisparläge och maximalt energisparläge. Ingen av dom  fungerar utan telefonen stängs efter några minuter. Mycket irriterande . Jag skulle bli jätte glad om jag kunde klippa gräsmattan o lyssna på P4plus. Tack i förväg E.K.51

  • Nu antog jag bara att det är appen Play du använder - stämmer det?
    Om det är så, kan du testa att lyssna via vår hemsida istället?
    Du hittar P4 Plus här:
    https://sverigesradio.se/p4plus

    mvh