P4plus

Varför stämmer inte låt och artist med det som spelas?

Kommentarer

  • Hej Per!

    För att kunna ge ett bra svar behöver jag veta mer:
    1. Lyssnar du med webbläsare eller appen Sveriges Radio Play?
    2. Hur pass dåligt stämmer det överens? Kommer den rätta låten ut strax före den som sedan spelas eller strax efter, eller är det helt uppåt väggarna?
    3. Är det alltid fel eller var det något tillfälligt?
    Annika Webbmaster
  • Lyssnar i appen, i lördags var det inget som stämde informationsmässigt. Idag vet jag inte
  • Jag tror jag vet vad som var fel!

    Vi skulle ha spelat ett program som heter Teen Scene mellan klockan 13 och klockan 14 i lördags, men det blev tekniska problem, så sändningen uteblev. Det avsnitt vi skulle ha sänt kommer vi att sända nu på lördag och vi förskjuter sedan serien en vecka framåt förr att kunna ge er alla avsnitt.

    Förmodligen kom dock själva låt-informationen ut i appen som den skulle, och det gjorde att den information du såg var det vi egentligen skulle ha sänt, inte det vi sände istället.

    Tack för att du tog dig tid att kontakta oss när du märkte att det var fel. Vi ber om ursäkt för förvirringen!
    Annika Webbmaster
  • Tack för snabb info👍🏻👍🏻👍🏻