P4plus byter till P6

Kl. 14.00 byter p4 plus till p6 varje dag. Måste då på nytt söka p4 plus. Varför?

Kommentarer

  • Hej Stig!

    Problemet är nog att du först lyssnat på P6, som samsänder med P4 Plus mellan klockan 8 och 13.

    Se tablån för P6:
    https://sverigesradio.se/p6/tabla

    Se till att redan från början starta kanalen P4 Plus. Den hittar du bland alla kanaler på hemsidan och under "Direkt" i nederkanten av appen Sveriges Radio Play!

    Hoppas att detta var begripligt. Hör av dig annars!
    Annika Webbmaster
  • Hej bor i Borlänge.
    Varför byter kanalen
    Låtar program hur som
    Helst.stänger jag av
    Startar om blir det helt
    Annat program.

  • Hej Nils-Åke!
    Har du fortfarande problem med avbrott?
    Annika Webbmaster