P4 plus

skicka en tekniker till p4 plus, som kan fixa den rullande menyn i internetradiomottagarfönstret. Gammal text sedan 2016 som fortfarande rullar där. Bättre om den visar aktuell låt.

Kommentarer

  • Tack för påminnelsen, Ingemar!

    En annan lyssnare rapporterade in samma sak, och att ta tag i detta ligger på min (väldigt långa) att göra-lista

    Felet ligger inte hos P4 Plus, utan hos det företag som din Internet-radioapparat hämtar kanalerna från. Den andra lyssnaren har en mottagare som heter Sangean WFR-27C. Vad har du för modell?

    Minns du om du hade problem med Sveriges Radios kanaler i maj i år? De mottagare som hämtar innehållet från en tjänst som heter Frontier, vilket Sangean gör, hade allvarliga problem då och jag tror att det antingen är hos Frontier eller hos deras underleverantör Airable som felet finns.
    Annika Webbmaster
  • Nej, jag har en Radionette. Men även en Sangean, men på den visas inte infon på samma sätt.
  • Hej igen!

    Problemet med den märkliga kanalbeskrivningen ska nu vara åtgärdat. Det felet hade inget att göra med att våra kanaler saknar låtinformation, ett problem jag tyvärr inte vet när vi kan komma till rätta med.

    Det går att se vilken musik som spelas (och har spelats) i P4 Plus på denna sida:
    Låtlista för P4 Plus
    Annika Webbmaster