P4 morgon Helsingborg: lyssna i efterhand?

Hej,

Hur lyssnar jag på P4 morgon Helsingborg efter sändningstid (i play så som man kan lyssna på alla andra avsnitt)?

Kommentarer

  • Hej Pepe!

    Jag tror tyvärr inte att det finns någon efterhandslyssning på programmen i sin helhet vare sig i Play-appen eller på webben. Däremot lägger redaktionen ut väldigt många av de enskilda inslagen som ljudklipp här:
    P4 Morgon i Helsingborg: Din nya lokala morgonshow

    Dessa ljudklipp hittar du dock inte i appen, men webbsidan jag länkar till fungerar även i mobiler.

    Var det något speciellt inslag du gärna vill höra igen och inte kan finna, så kontakta gärna redaktionen:
    morgon.helsingborg@sverigesradio.se

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster