P4 Malmöhus

Hej!
Min dotter var med i P4 Malmöhus strax efter 8:30 idag och blev tillsammans med sina klasskamrater intervjuad om en film de gjort som heter "I'm in love with..."
Hur gör jag för att få tag i den ljudfilen?
Vänligen
Stolt mamma

Kommentarer

  • Så kul! Då förstår jag att du vill lyssna och dela länken vidare 😀

    Väl bekomme! Det kommer går att lyssna under 30 dagar:
    http://t.sr.se/2yA37s9
    Annika Webbmaster
  • Hm ... Ännu bättre är förstås att dela denna länk, som kommer att gå att lyssna på "för alltid" (eller tills vi gör om webben rejält ...). Där finns även en fin bild på Nora, Alessia  och Julie:
    Skam-inspirationen ledde till film

    Annika Webbmaster