P3 Guld - problem med röstning

Hej,
Flera av mina kollegor på jobbet kunde inte rösta i P3 Guld. Det stod att de redan röstat. Men de hade inte röstat och skrev rätt telefonnummer. Har ni strul med röstningen? De vill hinna rösta

Mvh Anna

Kommentarer

  • Hej!

    Min kollega Arna på P3 Guld hälsar att ni gärna får skriva till p3guld@sr.se och berätta vilket mobilnummer det blev problem med, (och gärna vilken operatör det gäller) så kollar vi mot databasen. Testa gärna med ett annat mobilnummer om ni har.

    Förklara förloppet så noggrant ni kan för att vi ska få så mycket info som möjligt för felsökning.
    Annika Webbmaster