P3 dystopisk låtlista

Länken för att ta sig till låtlistor för P3 dystopia tar mig endast tillbaka till avsnittets översikt, där jag återigen kan välja att följa en länk för att komma till låtlistan, som i sin tur leder tillbaka. Detta sker på mobilen, i Chrome för android.

Kommentarer

  • Hej
    Vi har problem med att få ut låtlistorna på de program som endast är poddar.
    Jag ska se om vi kan ta en till runda med det och se om vi kan lösa det.

    mvh