P2 sändningar i Västerbotten

Vad jag förstår sänds Sveriges radio finska och sameradion på P2 frekvens. Hur gör jag som vill lyssna på P2, finns det nån frekvens som bara sänder P2 eller måste jag lyssna via internet?

Kommentarer

  • Hej
    P2 som bara har musik finns tyvärr bara via internet. Men den finns på många plattformar,vår webbsida, vår app Play, internetkopplade radioapparater, Google Home, Sonos, AppleTV etc.

    mvh
  • Marres uppmaning har inte direkt med P2 i Västerbotten att göra, och har flyttats hit:
    Sluta räkna upp varenda medverkande!​​​
    Annika Webbmaster