P2 Klassiskt appen kopplar inte upp.

Ominstallerat 3 ggr. Lilla cirkeln i nedre högra hörnet. som oftast snurrar max 2 varv, slutar nu aldrig, den lilla blå triangelpilen som med klick ersättes med volymsvarierande blå kvadrat, då ljudet kommer, kommer aldrig. Prövat med 3 telefoner - same, same. Bor i Västsverige utan tillgång till DAB. Använder appen i bilen då det inte är klassiskt i P2.
Annars mkt nöjd med både "vanliga" P2 o Klassiskt

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Du verkar ha fått samma fel som Kent Christer rapporterade in här:
    P4-app i telefonen?

    Eftersom det handlar om "bokmärkes-appar" som vi inte har skapat själva, appar som är genvägar till webbsidan för olika kanaler, kan du lösa problemet genom att själv skapa en genväg till denna sida:
    https://sverigesradio.se/p2klassiskt

    Om du behöver hjälp att skapa en genväg så berätta vad det är för telefon, så berättar jag hur du skapar en genväg på hemskärmen!
    Annika Webbmaster