P2 Klassisk sommar

Varför måste ni gå in så ofta och tala om att detta är P2 Klassisk sommar!

Kommentarer

  • Hej Tore!

    Jag har bett Sam Jakobsson, sam.jakobsson@sverigesradio.se, på P2 Klassisk sommar att svara dig.

    Trevlig midsommar!
    Annika Webbmaster
  • Hej Tore!

    Tack för din synpunkt om P2 Klassisk sommar. Eftersom kanalen inte har någon presentation, så vill vi ändå tala om vad det är man lyssnar på. Till nästa säsong ska jag se över intervallen, det får ju inte kännas alltför tjatigt heller om man lyssnar länge.