P2 bara musik

Hej,
jag är klassisk musik, opera, folkmusik älskare och jag lyssnar radio under hela dagen. Tyvärr stämningen ändras hemma när efter kl 13:00 börjar talprogram på min radiokanal. Jag är ointresserad av att lyssna program på främmande språk, men jag tvivlar inte deras nödvändighet.
hur kan jag ställa in min radio för att jag kunna njuta P2 musik UTAN ”hinder”?

Kommentarer

  • Hej
    Har du möjlighet att lyssna via webben eller strömmande på något annat sätt, istället för FM?
    Om man lyssnar på P2 på vår webbplats eller i våra appar så är det P2 som 'bara' innehåller musik (i de tjänsterna så heter kanalen som du hör 'P2 Språk och Musik'.

    mvh